Acaba bu gurbet insani haset mi yapiyor?

Dun Istanbul'da hava 20 dereceydi. Herkesles alemci olmus cumartesi gecesi, pazar gunu aksamdan kalma olmuslar. Herkes bir partide bir yerde. Ya acaba diyorum ben bu yeme olayina sardim, emotional feeding falan gizli gizli depresyonda miyim acaba? Yani neticede 4 sene evvel sosyal kelebek adinda blog acmis insanim, ben ki birseyden kusur kalsa odu kopacak sanan bir insandim. Simdi boyle huzur, sakinlik, domestik hayat. Iyiyim, sikilmiyorum, mutluyum falan diyorum ama degil miyim acaba? Bir yandan sunun cok iyi farkindayim. Bu benim icin koskoca bir firsat. Yepyeni bir dil, yepyeni bir kultur, yepyeni bir dunya ogreniyorum. Buna bana katacaklari su an farkettigimden bile fazla, suphesiz. Fakat biraz mukemmelliyetci olmamdan mutevellit sanirim ben kendimi fazla doverim. Simdi de tembelligime takmis durumdayim. Yahu dur daha geleli kac ay oldu. Havasina, suyuna, herseyine uyum saglamaya calisiyorsun, haftada 4 gun kursa gidip, kurs cikisi ders calisiyorsun yani bir izin var kendine degil mi? Tembelligin tadini cikar biraz degil mi? Yok, illa kendini yetersiz gore, illa kendine huzur verme, emi? Madalya verecekler bana herseyi ayni anda yapinca. Anandan ders al kadin. Atom karinca gibi herseye yetisti de ne oldu? Yani surda oglen olmus, simdiye kadaryaptigim tek sey kahvalti etmek, odayi havalandirmak ve bir makine camasir yikayip asmak oldu. Halbuki ben Almanca calismak, yuruyus yapmak veya pilates yapmak, gelince de bir kap yemek yapmak istiyordum. Gun bitmis degil tabi ama ben simdi Almanca calismaya baslasam aksama kadar arada fb' baktim, instagrama baktim falan hoop aksam oldu bile olacak. Neyse ben biraz sakinleseyim once en iyisi. Organize olmayi da ogrenecegim ama simdi degil sanirim.

16 yorum:

Turuncu Gezegen dedi ki...

Lütfen izin ver kendineeee.. tadını çıkar... şu anda orada olanı iteni anlamaya çalışırken bile zihnin ne çok iş yapıyor zaten...

Tuğçe Cuğ dedi ki...

Türkiye’nin kayak merkezi Uludağ’da onlarca otel bulunmaktadır. 1. Ve 2. Oteller bölgesi olarak adlandırılan turizm yörelerinde, zirveye yakın yerde konumlanan tesislerin çoğunda farklı mesafelerde pistler de mevcuttur. http://www.uludagoteller.com.tr/uludag-otelleri/ #uludağ #oteller #uludağoteller

Tuğçe Cuğ dedi ki...

Her sektörün ihtiyacını analiz ederek geliştirilen, satıştan satın almaya, muhasebeden finansa, e-ticaretten personel yönetimine kadar tüm çözümler için DİA yazılım kalitesinden yararlanın.http://www.dia.com.tr/ #Dia #yazilim #DİAYazilim

Tuğçe Cuğ dedi ki...

Mitsubishi SCM 60 ZM-S

Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 20472 (6142-25590) Btu/h soğutma ve 23202 (5118-26614) Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı SCM 60 ZM-S Mitsubishi multi klima dış ünite.Ürün hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
http://www.mitsubishiklima.com.tr/klimalar/multi-klima-dis-unite/mitsubishi-scm-60-zm-s-klima/
#mitsubishi #mitsubishiklima #mitsubishiklimaları

Tuğçe Cuğ dedi ki...

Mitsubishi SCM 60 ZM-S

Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 20472 (6142-25590) Btu/h soğutma ve 23202 (5118-26614) Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı SCM 60 ZM-S Mitsubishi multi klima dış ünite.Ürün hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
http://www.mitsubishiklima.com.tr/klimalar/multi-klima-dis-unite/mitsubishi-scm-60-zm-s-klima/
#mitsubishi #mitsubishiklima #mitsubishiklimaları

Fadime Uyanık dedi ki...

Klima Bakım Servisimiz yıllardır sektörün öncü markalarından biri olarak edindiği tecrübe ile klimalarınızın yüksek performansta ve sorunsuz bir şekilde çalışması için üst düzey servis hizmetleri sunuyor.
http://www.klimaservis.com/klima-bakim-servisi/
#klima #klimaservis #klimabakım

Fadime Uyanık dedi ki...

Klima Bakım Servisimiz yıllardır sektörün öncü markalarından biri olarak edindiği tecrübe ile klimalarınızın yüksek performansta ve sorunsuz bir şekilde çalışması için üst düzey servis hizmetleri sunuyor.
http://www.klimaservis.com/klima-bakim-servisi/
#klima #klimaservis #klimabakım

Fadime Uyanık dedi ki...

Dans Akademi olarak düğün hazırlıklarınızın tamamında uzman danışmanlık hizmeti veriyoruz. Türkiye’nin en iyi eğitmenlerinden ders almanızı sağarken danışmanlarımızla da düğün dansınızın kusursuz olmasını sağlıyoruz.
http://www.dugundansi.com.tr/dugun-koclugu/
#düğün #düğündansı #düğünkoçluğu

Oğuzhan KILINÇ dedi ki...

Her elektronik cihazda olduğu gibi klimalarda da belirli bir kullanım zamanından sonra arıza durumları ile karşılaşılabilir. Klima servisi bakımı ve tamir gerektiren bu gibi durumlarda yedek parça değişimi ve aksesuar kullanımı söz konusu olur.
http://www.klimaservis.com/yedek-parca-ve-aksesuar-satisi/
‪#‎klima‬ ‪#‎klimaservis‬ ‪#‎klimayedekparça‬

Tarık Cantok dedi ki...

Profesyonel anlamda klima bakım hizmeti almak isteyenler klima servis danışmanlığında yerinde tespit ve çözüm hizmetlerinden yararlanabilirler. Deneyimi ve bilgisi ile bugüne kadar yüzlerce firma ve kişiye özel çözümler sunmuş olan klima servis, klima danışmanlığında rakipleri arasından sıyrılarak size en iyi hizmeti veriyor. Kullanmakta olduğunuz cihazınıza periyodik olarak yapılan klima bakım işlemleri ile gelecekte yaşayabileceğiniz sorunlar minimuma indiriliyor…
http://www.klimaservis.com/
#klimaservisi #klima #klimayetkiliservis

Güzel Sanatlara Hazırlık Kursu dedi ki...

Yurt içi ve yurt dışı Güzel Sanatlar Fakülteleri ve Liselerinde okumak isteyenler, yurt dışı lisans ve master programlarına portfolyo hazırlamak isteyenler, sanat kariyerine nasıl yön vermesi gerektiğine karar veremeyenler, hangi bölümün yeteneklerini tam olarak yansıtacağını öğrenmek isteyenler için Güzel Sanatlara Hazırlık Kursu ile Eğitim Danışmanlığı!
http://www.guzelsanatlarahazirlikkursu.com.tr/
#güzelsanatlarahazırlıkkursu #güzelsanatlarahazırlıkkursları #güzelsanatlarahazırlıkkurs

Büyükada Otel dedi ki...

Büyükada otel romantik bir hafta sonu tatili 100 TL’den başlayan ada otelleri konaklama fiyatları,Büyükada'nın en güzel butik oteli, tatil fırsatları.
http://www.buyukadaotel.com.tr/
#büyükadaotel #büyükadaotelleri #büyükadaoteller

Dr. Ömer Polat dedi ki...

Ortodonti Uzmanı Ömer Polat, diş teli tedavisi uygulamaları, hızlı teşhis ve tedavi, uluslararası yöntemler, çocuk ve yetişkin ortodontisinde profesyonel tedaviler.
http://www.dromerpolat.com/
#ortodontiuzmanıömerpolat #ortodontistömerpolat #ömerpolat

Diyet Uzmanı dedi ki...

Türkiye’nin en iyi diyetisyenleri, 81 ilde uluslararası yöntemlerle kişisel ve kurumsal beslenme danışmanlığı, beslenme eğitimleri, yaşam koçluğu ile online diyet danışmanlığı.
www.diyetuzmani.com.tr
#diyetisyen #türkiyenineniyidiyetisyenleri #diyetuzmanı

Dans Kursu dedi ki...

Dans Akademi Türkiye’nin en çok tercih edilen dans kursu, profesyonel eğitmenler, kaliteli eğitim, ekonomik fiyatlar, dans koçluğu ve özel ders programları.
www.danskursu.com.tr
#danskursu #danskursları #danskurs

Tango kursu dedi ki...

Tango Kursu-Türkiye’nin En İyi Tango Dans Kursu Dans Akademi
http://www.danskursu.com.tr/dans-egitimleri/tango-dans-kursu/
#tangokursu #tangokursları #tango #tangodansı

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam