Manitanımım doğumgünü

ay ya da müstakbel nişanlımın mı desem :) idi dün. Neyse Nusret'e gittik severiz orayı, özellikle, fakat benim toplantım uzayınca geç kaldık ve epeyce bekledik :( Yanımıza bir çift geldi. Ay böyle kırmızı şarap içip koklaşıyorlar pek tatlılar, bir ara kıskandım gibi oldu, kadınım ya, yaa bunlar ne tatı duruyorlar halbuki biz daha yeni nişanlanmış birileri olarak mal duruyoruz sanki falan derken bir baktım bunlar kavgaya tutuştu. Oğlanı Ceri Levis'e benzettim bir ara. Tabi ki değildi. Ama düşündüm ki Pucca'nınki de şans mı şanssızlık mı belli değil adamı gören tanıyıp şurda burda şunu yapıyo diye haber veriyordur herhalde. Sevgilisinin doğumgünü yemeğinde yan sandalyeyi kesip bunca salak şeyi düşünen tek kadın ben değilim biliyorum. Acaba erkekler bizim kafamızın böyle çalıştığının yeterince iyi farkındalar mı? Ama dün gece ki çocuk da karı gibiydi yemin ediyorum dır dır dır susmadı. Kıza Allah sabır versin dedim yani. Daha resmen nişanlanmadık. Bu haftasonu isteyecekler beni ama hukuken o sorduğu ben de kabul ettiğim anda nişanlanmış sayılıyoruz biliyorsunuz. Yani 21 Mart. Kışa bahara bağlayan gece. Darısı tüm isteyenlerin başına.

1 yorum:

Turuncu Gezegen dedi ki...

Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin :) Çok mutlu olun.. Bir yastıkta kocayın :)

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam