bu aralar ben

yani Allah'a şükür nankörlük etmek istemiyorum ama bir şeyler garip. cipralex'i bıraktım artık belki de o beni böyle biraz vurdumduymaz gibi yapmıştı. Biraz bir içime kapandım gibi oldu zaman zaman sanki herkeslerden uzaklaştım gibi. Evde oturasım, uyuyasım, kitap okuyasım falan var. Hatta ve aslında bu güzel havada o sergi benim bu sergi senin gezesim de var. ay hayaım çok sıkıcı bu sıra. onu daha neşeli hale getirmek benim elimde biliyorum yapacağım artık bir şeyler şu duruşma bitsin sonra bir dilekçe daha var ondan sonra birazs rahat ederim belki inşallah. hayır sorun birazcık da bende aslında. depresyona girmek istemiyorum. iyi ve mutlu olmak istemiyorum. ama sanırım tembelliğim üzerimde bu sıralar. bir süredir hatta. bu seneye tembel başladım. ama çok yoruldum be kardeşim yeter yani öh. neyse sonra yazarım şimdi kendimi açmaya da üşendim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam