Şükür

outlook yaptığımdan beri çok iyiyim maşallah. kıçınızı kaşıyın. fakat bazen korkıularım yine yoklamıyor değil. o yüzden bu sabah kalktım ve dedim ki ne güzel bir gün. sevgilim yanımda. onunla birlikte uyanıyorum yeni güne. birbirimizi seviyoruz, birbirimizle mutluyuz. evimiz var sıcak, işim var, babam ve kardeşim var, iyiler onlar da Allah'a şükür, güzelim, sağlıklıyım, sigarayı bıraktım, akıllıyım, seviyorum, seviliyorum. Varsın herşey dört dörtlük olmasın. onun da sırası gelir. hayat güzel arkadaş. hayat bir mucize. bir nefes fazla alabilmek için çırpınan onca insan varken, hayat herşeyi önümüze sermişken, hayat aslında tam da olması gerektiği gibiyken, sırf biz göremiyoruz diye şikayet etmek niye. ben seviyorum kendimi. canım ben. kıyamam ona. affediyorum kendimi. çok zalim davrandım kendime zaman zaman. isteyerek yapmadım canım. özür dilerim. seni hep sevdim aslında. Allah'ım sana şükürler olsun. Seni çok seviyorum, kendimi çok seviyorum. sevmediğim insanları da sevmek için çabalamak istiyorum. affedici, açık ve yüce gönüllüyüm. bir de sevdiğim insanlara sevgimi daha fazla göstermek istiyorum. çok arayıp soramadıklarım ama aslınd açok sevdiklerim beni bugün affetsinler de yeni bir başlangıç yapalım istiyorum. sevgi güzel şey arkadaş. sevenimiz ve sevdiceğimiz bol olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam