Kadının Kadına Ettiği

kadın neden kendi değerinin takdirini başkasına bırakır? her zaman her olay için değil. ama en cool sandığınız kadının bile kendi değerinin takdirine bıraktığı en azından bir kişi vardır. sonra cool kadın dediğin şey nedir aslında? nedir biliyor musun, senin gibi, benim gibi, zaaflarını ortaya dökmeyen kadın aslında cool kadın. cool kadın aslında cool falan değil. sadece jetum. sen de onu cool sanıyorsun. aslında senin korkularının aynısı onda da var. ama sen anlatıyorsun. o anlatmıyor. yokmuş gibi davranıyor. amaaan elimin kiri. aslında öyle değil. korkma. hepimiz terkedilmekten, aldatılmaktan, sevilmemekten, istenmemekten, ...mekten korkuyoruz. işte o anlatmayan kadınlar yapıyor bütün kötülüğü diğer kadınlara. sanki o çok harika ve cool da adam onun peşinde koşuyor, onu hediyelere boğuyor, böyle mükemmel erkek profili çiziyor sana. sen de elindekinin kafasını mikiyorsun sen neden öyle değilsin diye, ya da kendini yiyorsun benimki neden yapmıyor beni yeterince sevmiyor herhalde diye. sonra bir gün öğreniyorsun ki aslında o kadın da kocası ona evlenme teklif etsin diye rest çekmiş, aslında o da aldatılmış. bir ilişkide yapılacak en büyük hatalardan biridir bakasının sözünü dinleyip ilişkini çok fazla anlatmak. anlatmayın. ama ketum kadınlardan da olmayın. olmayan şeyleri varmış gibi göstermeyin. milletin kocasını/sevgilisini ayıplamayın, a niye sana evlenme teklif etmiyor, niye snein hesbını ödemiyor, aa ben senin yerinde olsam bir dakika durmam demeyin. kaşık kaşığa karışmadan bir şey belli olmazmış. dışardan hiçbir şey anlayamazsınız ki. ey kadınlar lafım sizi, bize, bana, kendi değerinizi ancak kendiniz bilirsiniz, siz bilirseniz başkaları da bilin. siz içinizi dingin tutun, kendi kendinize mutlu olmaya bakın. haset, fesat düşüncelere kanmayın. söylemesi kolay biliyorum ama en azından hiçbir şeyin dışarıdan göründüğü gibi olmadığını akalınızdan çıkarmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam