çok canım sıkılıyor

sıkı can iyidir tez çıkmaz zannediyorsunuz ama öyle değil. şimdi buarada anlatamayacağım salak saçma şeyler oluyor ve ben bu moral bozukluğu ile gerçekleri görmekte zorlanıyoru. midem bulanıyor. çalışmak istemiyorum. canımın ne yapmak istediği hakkında hiçbir fikrim yok. sadece evde kendi kendime olmak istiyorum sanırım. enerjisizim. yorgunum. hala şükrediyorum ama biraz da formaliteden sanki. hayatım daha kolay olsun istiyorum. az çalışmak istiyorum. hatta hiç çalışmamak istiyorum. ama geçim sıkıntım da olmasın istiyorum. hobilerime vakit ayırmak istiyorum. bir ailem, bir çocuğum olsun istiyorum. ama ben bunları istedikçe hayat karşıma daha yüksek kariyerler çıkarıp duruyor. sanki senin işin yok öyle şeylerle sen ömrünü çalışarak ve yalnız geçireceksin der gibi. bir dönem kabullenmiştim de bunu ama artık istemiyorum. böyle insanların düğün fotoğraflarını görünce ağlamak istiyorum bazen ya da çocuklarıyla resimlerini. biliyorum dışarıdan gözüktüğü gibi değil. ama şu anda downum bırakın da yapayım dramımı. drama queen olmaya bayılıyorum. aslında beni seven bir erkek arkadaşım var, yalnız değilim, dışarıdan bakılına çok prestijli duran bir işim var. ama bu da dışarıdan görüldüğü gibi değil işte. yanlış anlamayaın ben o resimlere hasetle bakmıyorum. özlemle bakıyorum. benim için neden bu kadar uzak anlamıyorum. benim neden olmuyor diye üzülüyorum bazen sadece. sanırım bunu iş stresinden bir kaçış olarak görüyorum ve şu anda iş stresim olduğu için bu dramı yapıyorum. Allah'ım benim neden normal bir işim yok, neden normal insanlar gibi bir hayatım, haftasonum yok? Neden yaaa oooofff.

Sabahran beri ofisteyim. Bu güzelim güneşli günde. Gün bitti bile. ama ben hala ofisteyim. Bu hafta muhtemelen sürekli geç saatlere kadar çalışacağım. Ay ne bitmez çilem varmış. Sevgilim İspanya'da ben ofisteyim yaa bu nasıl bir adalet?

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam