bu aralar ben

Bu blogumu ne çok ihmal etmişim yaw. Ben yüzeyselim bu sıralar. kendi veya bir başkasının derinine inemiyorum. o yüzden de yazamıyorum sanırım. çok çalışıyorum. yorgunum. zaman zaman egoma yenik düşüyorum zaman zaman iyiyim. sanırım artık kendimi dövmemeyi öğreniyorum. geleni kabullenmeye çalışıyorum. üzülmenin de, yorulmanın da, başaramamanın da hayatın bir parçası olduğunu, bunların dönemsel olduğunu öğrenmeye çalışıyorum. sabrı öğrenmeye çalışıyorum. hayatımda olan ve canımı sıkan bazı insanların bana bir şeyler öğretmek için hayatıma girdiklerini düşünüyorum ve onlara teşekkür etmeye çalışıyorum. Allah'a şükretmeye çalışıyorum. öyle işte.

1 yorum:

Sosyal Medya Zirvesi dedi ki...

Sosyal Medya Eğitim Zirvesi, 28 Oturum Alanında Ünlü 20 Eğitmen. Biletler Tükenmeden Sosyal Medya Zirvesindeki Yerinizi Hemen Ayırtın.
http://www.sosyalmedyaegitimzirvesi.com/
#seoakademi #sosyalmedya #sosyalmedyazirvesi

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam