I Hate PMS

arkadaşlarla toplu bir yemek, yeni gelenin seni beğenmesi, eve bırakması, telefonunu alması, hemen mesaj atıp ertesi güne buluşmak istemesi, kız tarafının beğenmemesi ama çok iyi insan ısrarlarından dolayı dur bir de mantığı deniyeyim demesi, ama yine de ağırdan almak istemesi, amaaan 30 yaşına geldik artık demesi, tamam buluşalım demesi, ve cuma gecesi başbaşa olacağını sanarken çocuun kankalarıyla yemek, ay ne şahsiyetsiz bu beni göstermeye gelmiş düşünceleri ve sinir olmak... arkadaşların telkin etmesi, dur hemen peşin hükümlü olma demesi...
kankalardan bir kızın çok tatlı olması, erkeğin komik ama çapkın takılan bir salak olması, diğerinin 1 mm'lik kaşları ve benimkinin 3 katı buyukluğundeki götü ile haset bir adanalı (adanalıları tenzih ederim) olması, kendini insan sarrafı sanması, racon kesen seda sayan kılıklı abla olması ama kız tarafının kibarlığından ses çıkarmadığı uyuz kadın... keşke çıkarsaymışım...
kızın kendini bir avuç teenage içinde adult gibi hissetmesi, vay anam vay ben ne büyümüş ne olgunlaşmışım aslında demesi...
çocuk kızı eve bırakır ve bir daha aramaz.
kız pms'in de etkisiyle zaten istemediği bir şahsiyetsizin sırf koca götü arkadaşının ortamda kendinden güzel kız istememesi sebebiyle kendisini aramamış olmasının yedirememezliği ile sinir krizi geçirmektedir.
allaseniz yorumlarınızı paylaşın zira sakil egom yüzünden götümden bile çirkin olan, IQ'su benimkinin yarısı kadar olan olgunlaşmamış bir beyini neden kafama takıyorum ki... istemeyen bendim ona noluyor yaaaaaa...

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

Bu çocuk sonra beni aradı. Mesaj attı daha doğrusu bir kaç sefer ve kahve içelim dedim ama ben çook yoğunum ne zaman müsait olurum bilmem diye salladım.

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam