Gör Dötüm Yolları

Yine yollara düşüp bu akşam Edirne'ye gidiyorum. Anneme 3 kür daha uzatma verdi doktor. Dün 7 nciyi aldı. Toplam 9 kür görmüş olacak yani. Ama bu kötü bi şey değil. Tedavi işe yarıyor. Gerileme var değerlerde. Bu 3 kür sonunda umuyorum ki aktifliği kalmayacak kadar gerileyecek.
Öğle arası Arnavutköy'e gittim. Önce Aslı'da Kerem'i sevdim. İnsanın kankasının doğruması ne güzelmiş. Kendi çocuğummuş gibi yoğurdum sevdim Kerem'i. Allah'ım yanak sütyeni takıcam çocuğa o ne güzel yanaklar öyle.
Sonra da Adem Baba'da her zamanki klasiğim levrek ızgara ve roka salatası yedim. Süperdi ayıptır söölemesi.
Giderken taksici bi kötü kullanıyodu arabayı anlatamam. Dönüşteki taksi de bozuktu hoplaya hoplaya geldim sinirlerim bozuldu.
Bugün bindiğim motorlu kara taşıtlarında bir anormallik var acaba akşam değil de yarın sabah mı gitsem Edirneye???
Sabahları çok geç uyanmaya başladım yine. İşe geç kalmıyorum ama eskisi gibi sabahın köründe enerjik bir şekilde dikelmiyorum da burda. Yarın sabah evde nefes egzersizlerimi yaparsam kendime gelirim diye düşünmekteyim.
İşlerim bu sıra yoğun ama bu yoğunluk inanın beni memnun ediyor. En azından beyin hücrelerimi bolca kullanabileceğim işler yapıyorum.
İçgüveysinden hallice, yolunda yani herşey. Hamdolsun di mi ama?
Dün akşam eve gidince önce How I Met Your Mother 5 inci sezondan 3-4 bölüm izledim. Sonra da Friends 9 uncu sezondan 4 bölüm izledim. Bunları yaparken de 2-TL'lik tadım paketlerinden bir paket çekirdeği bitirdim. Oh çok şahaneydi. Bana komuyo yani ekstra çok mutlu edecek şeyler olmasa da hala bir paket çekirdekle çok mutlu olabiliyorum.
İyi Haftasonları

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam