an itibariyle

Yeni bir blog adresi aldım. Kendimle ilgili yazılar yazıyorum ya. İşte onları artık buraya yazacağım. Umarım 2 blog birden takip etmek zor olmaz size.
Kış mutsuzluğu oldum sanki. Aslında mutsuzluk demek yanlış. Böyle bir kendimi salmış, boşvermiş halim var. ve bu beni çok rahatsız ediyor. Makyaj yapmaya halim yok, işe gelmeye halim yok, sabah kalkmaya halim yok, akşamları dişimi fırçalamaya bile halim yok.
An itibariyle beni Londra paklar inşallah diyorum ama gönlümden geçen yandaki teknede batıya doğru yol almak olurdu.
Evimizin yanındaki Tesadüf Cafe terkedilmiş. Yani orası artık boş. acaba biz oraya kafe açsak mı? Çok isterim ama para pul işi sıkıntı olur sanırım. Elif'in işi bırakması gerekir. Ya da ben acaba artık kendi büromu açmayı mı düşünmeye başlasam. Böyle nereye kadar. Daha şu kadar zamanda metrodaki turnikelerden ofis kartımla geçmeye çalışıp, evdeki tuvalleten çıkmak için kartıma davranmaya çalışırken, yıllar sonra nasıl bir deformasyon yaşayacağımı merak ediyorum.
Biliyor musunuz sürekli çalan telefonlar insanın zekasını 10 puan kadar düşürüyormuş. Uyuşturucu bile 4 puanmış düşünün. Zehir gibi başladığımız kariyerlerimizi gerizekalı gibi sona erdireceğimiz anlamına mı geliyor bu???
Bir çıkış yolu yok değil de ona gidecek cesaret yok sanırım.

2 yorum:

Hulya dedi ki...

hayırlı olsun zorlanıcaz ama takip edicez artık naapalım. pek güzel olmuş renkleri bunun daha mı çok sevdim ne :))))))

zenushka dedi ki...

cok guzel olmus blogun gorseli, yazilar da oyle

tuvaletten cikarken yaptigin hareket deformasyon degildir ama kuzum, calismak guzel sey, gercekten...velev ki (?) psikolojik deli olmayalim, aliskanliklar degisir, bakis acisi degisir...kedi kolumda yatiyo uzun uzun anlatamadim demek istedigimi...anla iste

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam