Öğle arası doktora gittim.

D: Gripsiniz
Ben: Domuz gribi değil herhalde diii mi ha ha :)
D: Büyük ihtimalle öylesiniz
Ben: hı!!!!
Test yapmıyorlar tabi hafif olduğundna kelli. Vitamin, balgam söktürücü vs verdi hadi bakalım. Bi de rapor verdi ama ben ofise döndüm yine de ama sanırım erken çıkacağım çünkü giderek halsizleşmeye başladım. Pazar sabahına kadar kendime gelmem lazım zira çok heyacanlandığım Londra seyahatim beni bekliyor. Geçen sefer dönüşte o kadar çok geri dönmek istemiştim ki bir ara bilgisayarımın şifresi bile "londraveask"ti. Londra kısmını çok içten dilemişim oldu ama aşk kısmını herzamanki gibi kokiden dilemişim yine olmadı. Bayram dönüşü benim aşkı engelleyen bilinçaltı hezeyanımı bulup çıkıarmak için çaışmalara başlayacağım. Gerçi aşksızlık günümüz trendi ama olsun bendeki ekstra kazmalık biraz çabayı hakediyor.
Dün akşam spora gittim iş çıkışı. Sanırım gribimi de o da tetikledi. Geçen hafta bir gün spora gittim. Soyunma odasına kadar girdim. Amaan en iyisi ben gidip manikür yaptırayım diyip, eşyalarımı aldım tam çıkıyordum Cevza'ların bürodan bir arkadaşıyla karşılaştık. Ben bir gazladı orda sporumuzu yaptık. Marvin'in Cardio Dans dersine girdik. Nasıl diyeyim bitirince kalaba bir grup J.LO kliminde dansedebiliriz hep birlikte, öyle bir dans şekli işte. Tabi bizim ilk dersimiz olduğundan ayarsız gibi ordan oraya dönmeye çalışıyoruz ki kafalar hep geride hep başka tarafta hareketi görmeye çalıştığımızdan. Bir kız vardı sanırsın J.LO'nun klibinde dansetmiş bir kaç kez. Neyse o 2 yıldır geliyormuş bu derse de oh dedim.
Dün de aynı kız yoga dersindeydi. Yoga hareketlerinde tam olması gibi yapıyordu ve çok esnekti. Sanırım kız her derse giriyor iki senedir. Ona bakan biz fanileri de depresyona sokuyor. Aman neyse o kadar spora hala taş gibi değil onu söyliyeyim dermişim :p
Neyse varmaya çalıştığım şey şuydu, dün gece spordan yorgun argın sürünerek çıkarken ben ne yapıyorum, ne işim var burda diye söyleniyordum içimden. Halbuki 2 hafta önce ne kadar mutlu ve şevliydim. İçinde olduğum hal neyse artık biran önce çıkmam şart.
I phonelar zararlı ışınları çok yayıyorarmış ya bende de çok fazla toksin yüklendi de ondan mı böyle oldum acaba? Aman ne bileyim.
Benim için dua edin de güzel bir tatil geçireyim.

1 yorum:

lady dedi ki...

geçmiş olsun kuzum yaaaa :(

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam