Hasta Olmak veya Olmamak

Üç gündür sürünüyo gibiyim. Çarşmaba sabahı uyandığımda acaba domuz gribi mi oluyorum diye çok korktum. Çünkü ben domuz gribiyle alakalı hiçbir önlem almadım bugüne kadar. Olayın vahametinin d epek farkında değilim haberleri izlemediğimden ve gazetenin sadece köşe yazarlarını okuduğumdan. Ayol herkes domuz gribi olmuş. Ama semptomları varmış ve Hülya'dan benimkilere uymadığını öğrenip rahatladım. Benimki faranjit gibi bir şey sanırım. Bol C vitamini yüklemesi ile dünü iyi geçirdim fakat bugün yine cozuttu boğazlarım (biliyorum boğaz). Halsizim ve işin boktanı üşüyorum. Hayır o bu değil Londra seyahatimde kötü olacağım falan hafazannallah ondan korkuyorum başka bir şeyden değil.

1 yorum:

lady dedi ki...

aman dikkat! bol bol meyve!
ben de bu sayfanın renklerini daha cok sevdim, yani ben senden haber almayı sevdim, senin beni sevebilme ihtimlini sevdim :*

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam