Fazla Mütevazıyım Öyle Sanıyorlar

herşeyi affediyorum. zaten aslında çok az kişiye gerçek anlamda kızıyor ya da kırılıyorum. eften müften şeyler için kimseye söylenmiyorum (tamam kardeşim hariç olabilir). halbuki etrafımdaki insanlar genelde ota boka sinir olan, ota boka trip atan insanlar oldular genelde. ben de salak gibi insanların ne düşündüğünü çok önemsediğimden, kimseyi kırmak istemediğimden, bana bir yafta yapıştırıldığında çok haksızlığa uğramış hissettiğimden hep açıklamalar yapmaya, doğrusunu göstermeye çalıştım. anlatabileceğin de karşındakinin anlayabileceğidir en nihayetinde. son zamanlarda bundan kurtulmaya çalışıyorum ama her zaman başarılı olamıyorum tabi ki.
işin tuhafı da, kapitalizm ve iş hayatı anamızı bellerken veya ülkemizdeki ve dünyada büyük haksızlıklara karşı kılımızı kıpırdatmazken, sırada önümüze geçene ya da kişisel olarak bize haksızlık eden insanlara karşı neden bu kadar öfkeli olduğumuz bir muamma. ya da cevabı çok açık da biz görmek istemiyoruz.
sonuç olarak affedemediğim haksızlığa uğramışlıklarım var. bu da yük bana ama biraz daha zamana ihtiyacım var sanırım. Selma ablanın dediği gibi bu da onun elinden gelenin en fazlası sanırım. ama bu kadar ezikliğine rağmen bir de kendini bu kadar bir halt zannetmese...

0 yorum:

Yorum Gönder

Hepimize... Amin!!!

Hepimize... Amin!!!
Yeni bir aşk, yeni iş yine gülecek bi neden lazım yer ni hayat yeni bi kader bunlar için bana şans lazım

İzleyiciler

Dünya Bir Karpuz Olsa

Dünya Bir Karpuz Olsa
Ben de böyle yaşasam